Tillbaka till startsidan

5. Februar 2011 - Deutschland

Vad som känns mest jobbigt nu? - att det är Melodifestivalen ikväll och att jag inte kan se det. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men gud, jag vill idag sitta och klaga på hur kassa de är och ställa mig frågan vad de gör däruppe på scen.. men äsch nästa år. Pass aus, dann fängt das an! Ne, spass... meistens, haha.

Igår var en bra dag i alla fall. Jag var på bio med Annika, Mario och Nikolas. Vi såg Love and other drugs - på tyska.
Den var bra den fast haha, när vi frågade killarna därefter Nikolas bara kollade rent stört på oss och typ föröskte hitta på någon bra med filmen men det gjorde han inte på de ynka sekunderna, så då började vi skratta. Haha, na ja, det var väl mest en tjejfilm men Annika ville inte se en actionfilm och det är väl mest det dessa killar skulle gå in för, haha.
Hur som helst så hade vi en bra kväll! Nachosen var lite för starka bara och snälla, 1 LITER COLA beställde jag i sådan meny (nachos + cola) viel glück zu mir, sage ich nur. Ne, ich habe nicht die ganze cola geschaft, aber na ja.
Pågarna åkte hem och jag och Annika satte oss på Burger king och väntade på våra tåg.

Idag vaknade jag kl kvart i 2, SHIT. Jag har aldrig för sovit i 25 timmar!!! Eller möjligt, men jag har aldrig förr sovit så långt in på dagen och trott att klockan bara var 11, fy fan vad överraskad jag blev när jag såg klockan!!

Idag åker jag till Annika och sover över där. hennes värdfamilj är inte hemma så vi ska bara ha det jävligt najs och njuta av vår skandinaviska RO. haha!  OCH laga mat :D
Sen sover jag över där och imorgon åker vi ganska tidigt tillbaks till mig då det är frukost tillsammans med släkt och familj här pga alla födelsedagar som har varit. Skönt att de är över, haha.. oH, JA JUSTE.. pappa, sorry! Jag är för lat för att skicka iväg din present -.- Men den kommer :)

Tjingelingling!




BTW, 5 månader kvar idag sen är jag på svensk mark. Gud..run.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback