Tillbaka till startsidan

12 Januar. 2011 - Deutschland

10 månader med Robin idag. Ville bara nämna det till en början med, haha ^^

Idag var det vollybolls turnering i skolan hela förmiddagen. Gud vad jag saknade motivation och ork. Var så himla trött och att en tjej i laget var så jävla tävlingsinriktad hjälpte inte. Tycker det är fruktansvärt dålig stil när en människa går och gnäller på alla. VI ÄR MÄNNISKOR, VI ALLA GÖR FEL och missar bollen ibland. DU med råkade jag lägga märke till men då ler du istället - tänk om jag hade gett dig världen min över hur hopplös du är för att du inte var bra nog och kunde skjuta bollen över nätet.
AH, jag blir så oehört trött på sådana människor.
För saken är också den att oavsett hur mycket hon må tro att hon tillför till laget genom att "styra" upp så gör hon det inte i mils längder. Hon gör det faktiskt bara värre. När hon drar till sin negativa energi drar hon ner laget i botten, mer än vad lilla miss J tror. Vem blir mer spelsugen när man känner av den energin. INTE jag och ingen annan heller skulle jag tro. Vi vann ju bara 2 gånger. Gud, den lilla flickan måste lugna ner sig. Det var ett jävla spel, det handlade inte om ett livsavgörande ögonblick när vi låg under med några fjuttiga poäng.
På gröten så klämmde hon även ur sig då och då onödiga saker som "sätt upp håret"  - jag hörde inte direkt vad hon sa för att hon mumlade men hon visade samtidigt med händerna och när jag frågade vad hon sa så sa hon "nä, skitsamma" .. men då tänkte jag : nä så fan heller att det är! - "jag vet att det är bättre, men jag kan inte för jag har hvuudvärk" - "aha, jasså då förstår jag" *ler*. Jag skulle inte behöva förklara mig för hon har inte med det att göra. Om jag inte har mitt hår uppsatt helt plötsligt så har jag väl min orsak och det kvittar vad fan den är. Hon har ingen rätt till att vilja säga till mig vad jag ska göra och inte göra. Jag sätter upp håret om jag vill och jag tar bollen och försöker träffa den när fan det behagar mig!! AH. Så nu ska jag med ta och lugna ner mig. Sorry, för den dåliga energin jag nu skickade iväg till er!

Ska nu genast bättra mig och berätta om något som är vädligt behagligt. Äta, dricka och sova!
Efter skolan så tog jag bussen hem, åt pizza tillsammans med Birte och Lenni sen gick jag upp och la mig. Sov i tre långa fina timmar och blev väckt av att Annika ringde. Fixa till mig lite och tog s-bahn för att möta upp henne på jungfernstieg. Vi åt och pratade som vanligt, hihihi. Sen när vi skulle åka hem så var jag fortfarande i sömngång och tog fel tåg - riktning flygplats. PUUH, tur att musiken i öronen tystande så jag hörde rösten i tåget innan jag hade åkt hela vägen till flygplatsen. Hoppade av och fick vänta 9min på rätt tåg, haha. Herregud.

Kom sen hem. Pratade med Birte och Kai, gjorde min tyskläxa och nu ska jag sova.
GOOODNATT

Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

Där känner jag igen mig på lagspel. Nästan alla tjejer i högstadiet gick på fotboll, men inte jag, och jag hatade att spela fotboll på idrotten för dom blev alltid sura på mig så fort jag sparkade bollen ><

2011-01-13 @ 10:59:16
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på 10månaders dagen efter 2 dagar :P :) igår gic jag fram till robin och var lide gla att jag kom ihåg eran 10 månadersdag, för jag var 100 på att det var den 12 igår.. :p haha(a)



Hatar människor som ska trycka ner andra för det :( då ska man förlora bara för att jävlas med henne :) haha (a)



usch läskigt att komma på fel tåg hade jag tyckt :o tycker ju fan det är obehagligt här så :P

<3

2011-01-14 @ 11:13:44
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback