Tillbaka till startsidan

14. Januar 2011 - Deutchland

Guten Abend!

Ja, also.. Heute war meine tag ganz kurz. Ich hatte nur 3 studen schule und ja, das ist ganz, ganz wenig. Erst hatte ich Biologie.. langweilig, ja genau. Dann hatte ich deutsch. Oh mann, ich war so nervös weil ich habe gedacht das heute sollte ich meine vortrag machen ABER falsch. Es war nicht genog mit zeit für das. So.. montag. Dann muss ich das machen. Ah, will nicht! Also, ja oke, es ist eigentlich nicht so schlimm weil ich kein note in deutsch bekommst, oder doch, wenn ich will ein note bekommen dann kann ich dass sagen, aber ne, haha. Will lieber nicht :)
Meine classe ist echt nett. Viele haben heute gesagt "oh Amanda du scharf das.." und so weiter und, ja.. ok, vielleicht. Ich muss eigentlich nich nervös sein aber ich kann das nicht helfen. is just happens.


So was noch? Uhm, ja.. also, Nach der schule habe ich nicht so viel gemacht. Ich hatte eine pizza gegessen und so aber sonst.. nichts besonders.
Heute abend soll ich Leah treffen und dann fahren wir ein bisschen weit weck. Wir wollen Annika hören!! Sie singen heute in die kriche! Oh, ich freue mich so!

Oh.. schwedish auch vielleicht? ^^

Öhm.. min dag var kort. Jag hade bara tre timmar skola och det är väldigt, väldigt lite. jag hade först biologi.. tråkigt, jag precis. sen hade jag tyska. oh man, jag var så nervös för jag trodde att jag skulle jag göra min redovisning MEN fel. Det var inte nog tid för det. Så... måndag. Då måste jag göra det. ah, jag vill inte! Alltså, ja okej, det är egentligen inte så "farligt" för jag får inget betyg i tyska, eller jo, om jag vill ha ett betyg så kan jag säga det, men nej, haha. Helst inte :)
Min klass är riktigt trevlig. Mpnga har idag sagt "oh amanda, det klarar du", och så vidare, och ja.. ok, kanske. Jag måste egentligen inte vara nervös men jag kan inte hjhälpa det. Det bara händer.

Så vad mer? Uhm, ja.. alltså, efter skolan har jag inte gjort så mycket. Jag åt en pizza men annars.. inget särskillt.
Ikväll ska jag träffa Leah och vi åker iväg lite. Vi vill höra annika!! hon sjunger idag i kyrkan! oh jag ser framemot det så!

ha det så braaaa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback