Tillbaka till startsidan

17 Januar. 2010 - Deutschland

Okej, då ska man iväg och träna idag för en gångs skull. Har inte haft yoga nu på två veckor. Eller mer? Jag vet inte, det har varit Jul och sen var jag upptagen en gång med läxa och gången efter det (förra gången) var det inställt.
Men idag jävlar... vill jag säga. Det säger jag också, MEN sen sätter jag det där stora MEN:et och säger med att jag har huvudvärk. Så hur pass mycket "nu jävlar" det blir, vette katten.. dit går jag i alla fall med vattenflaskan i hand. Så farlig är inte huvudvärken - fast den lär väl bli värre idiot om du tränar..

Om jag nu ska ge update om något mer viktigt så vet jag inte vad det skulle vara. Skolan var sådär lagom normal och tråkig. Kören var dock inställd! Yej, eller ja okej.. vi ska ta igen den tiden på lördag.. väldigt mycket inte jippi.

Was noch?
Öh.. ingenting. Jag har ingenting mer att berätta, spännande va? haha.
Denna vecka ska jag i alla fall klippa mig hade jag tänkt. Det var några månader sedan sist nu, haha.

Säger väl adjö och godnatt nu.


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback