Tillbaka till startsidan

18. Januar 2011 - Deutschland

Hade två lektioner idag. Engelska och geografi. Skulle egentligen ha historia med men hade ont i huvudet så orkade helt enkelt inte.

Tog 3 mackor en full flaska med vatten och la mig ner och vilade. Nu är det bättre, fast ja, nu har jag lite ont i halsen, precis som igår. Fast inte sådär jäääättemycket men känningar eller vad ma ska kalla det?
Vill i alla fall klippa mitt hår idag, så ska se om Annika har tid för det är hon som vet var det billiga stället ligger.

Åh, juste har läxa tills imorgon också. FÖRRESTEN jag har nu övat på min redovisning på torsdag,ja... eh, det lär bli konstigt, men det lär nog gå ändå! :)

Så, ska ringa Annika nu. Tjingeling!

En sak till förresten.. när R var här så sa han att jag ser äldre ut för "Varje gång" - inte stämmer det ;)?





Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla huvudverk då :o :( har oxå haft det typ flera dagar nu.. det kommer och går, men har det sjukt ofta -.-'



Lite svårt att se på bilderna om du ser äldre ut.. :P haha(a) men det är klart när det är så långt imellan förändras man ju. och du utvecklas ju en massa där så det kan vara mer än utseendet :)

ditt hår ser sjukt långt ut på bilderna iaf :o :D!

2011-01-18 @ 16:59:20
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-01-21 @ 22:28:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

Nu kan du vara med i Dagens blogg,

komentera endast "Jag är med"

Vinnaren utses imorgon.



Är du inte intresserad, så ber jag om ursäkt! ♥

2011-01-21 @ 23:31:28
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback