Tillbaka till startsidan

23. Januar 2011 - Deutschland

Hej allesammans!

Det är verkligen INTE så att jag tappar min svenska men jag börjar märka att det är lite svårare då och då att finna ord och min stavning.. vissa dagar eller tillfällen är den bara s.ä.r.
T.ex. tidigare idag när jag skrev lite med Robin så skrev jag bl.a. :
- motsattsen (motsatsen)
- sammanhang (et - skulle med vara med)
- Disskutera (diskutera)
- dessa person (-erna - skulle vara där med)
- fullkomlikt (fullkomligt)

Ja ni hajar, det blir lite oftare fel nu än tidigare ville jag mest ha sagt.

Min helg var i alla fall en fin helg som jag tillbringade hos snälla frisörer tillsammans med Annika och sen hela lördagen tillbringades med Annika! Jag hade en av mina bästa dagar i Hamburg!!

Idag var mindre skoj, vaknade upp med huvudvärk och blev allmänt irriterad egentligen. Tänkte att det är inte rättvist att jag får huvudvärk en söndag det ska bara de bakfulla ha, men icke, haha..
Huvudvärken satt i inprincip hela dagen och efter att jag gav med mig och tog en ipren så släptte den efter en halvtimme typ. Det hängder fortfarande i lite smärta men inte stark som tidigare.

Jag lägger upp några bilder här med (har gjort det på facebook redan) från igår.

Hoppas er helg var trevlig, vad har ni gjort? :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback