Tillbaka till startsidan

29. Januar 2011 - Deutschland

Jo, alltså igår var det inte bara Kais födelsedag (Grattis igen!) utan även min 6 månad i staden Hamburg, Tyskland.
Jag satt på rummet rätt länge igår tillsammans med Lenni för ville inte gå ner där många av Kais kolleger var (A).
Hur som helst så framemot eftermiddagen åt jag frukost och strax därefter åt vi kakor och Kai öppnade sina presenter.

I helgen är det YFU. Idag ska vi åka skridsko och så vidare och imorgon ska vi bygga kollage till YFU (Tysklands?) årsbok. Jag har ingen aning om hur jag ska sammanfatta med bilder, kopier av ex. biljetter och ord över ett helt halvår här PÅ ETT LITET A4!!! Hjälp?

Ska I alla fall strax in med Kai till staden eller så och trycka ut lite bilder, tror jag och sen måste jag kolla upp hur jag tar mig till YFU träffen senare.

Här får ni lite bilder som jag har glömt att lägga upp:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback