Tillbaka till startsidan

Wochenende




















Hemskt vad mycket bilder det blev på mig men det är bara för att igår när jag fotade Annika så fotade jag med hennes kamera och hon gjorde tvärtom (använde min när hon fotade mig) - och jag har inte bilderna från hennes kamera än. Dessutom så använde vi hennes kamera mer när vi fotade båda två för att hon har en sådan speciall grej på sin kamera och för att min kamera inte ville arbeta med ljuset i rummet.
Jag hoppas dock hon pallar skicka bilderna till mig snart!! haha, hon ligger faktiskt efter med det... hon har massa mer andra bilder som hon ska skicka till mig! Stackare :))

OOOH btw, visst är hon söt i sin nya hårfärg?? Jag går åt det ljusa och hon åt det mörka, så vi möts på mittlen typ. Hon var jättefin i blond med men hon tröttnade på det efter tre år som fejkblond, hihi och jag tröttnar nu på att vara brunett, så hej hopp nu ska jag bli blondin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback