Tillbaka till startsidan

26. Juli 2011 - Schweden

Usch, vad jag vill fixa min blogg. Det känns inte pepp att skriva på den, i den (?)  när den ser ut som fan. Nå ja..
Får väl helt enkelt ignorera det lite smått nu och sen börja pusha på Hampus en massa så han kan se till att hjälpa mig någon gång.

Hur som helst så var jag idag på Öresund runt med mor, far och Hampus. Vi åkte tåg, båt och buss runt öresund och kollade runt här och där. Efter första färjan över så kunde man då inte tro att man var i Danmark eftersom det fanns mer svenskar där än danskar. För övrigt var det förresten väldigt,väldigt fint där!
Dagen i helhet var otroligt bra, tyckte jag. Vädret var med oss hela tiden. Inte en enda droppe regn och till och med så sken solen som bara den till en början. När man började blir lite utmattad och åkte mot Köpenhamn så blev det svalare.
Fick huvudvärk som vanligt dock så var lite jobbigt då och då. Fast vi såg till att ta rätt många fikor så det höll väl huvudvärken på en lägre nivå hela tiden så att inte brist på näring och vatten byggde på den då, menar jag.

Två saker jag kan nämna till om vår lilla tripp, eller nej vänta. Tre. lyder:
- Det är då katten vad man aldrig ska ha tur med tåg. Inte ett enda var i tid, pga. signalfel och något annat, sa de.
- Köpte en ball bok på urban outfiters i köpenhamn! Kan inte vänta med att få börja fylla i den, hihi.
- var på en riktigt stor konstutställning någonstans i Danmark. Var jävligt fin miljö och sådär, men själva utställningen var kanske inte så tilltalande för mig eftersom jag intresserar mig mer av annan konst än den som var där, trots att den var vädligt modern.

Nu ska jag stoppa i mig en veggi billy-pan pizza och sen kommer väl Robin hit snart och ska köra igång några(?) tvättar. Imorgon bär det av till Ullared - Gekås!


KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback