Tillbaka till startsidan

10. Juni 2011 - Deutschland

Min dag:
Vaknade och var lite sorgsen.
Började tvätta och städa, vilket inte gjorde det särskillt roligare egentligen, men behövde inte tänka så mycket på sådant som jag annars hade tänkt på då.
Packade klart en resväska och i den andra har jag nu bara kastat ner saker som jag ska lägga i ordning senare.
Vittvätten hänger på tork. Strumpor ska ner i resväska nr. 2.

Ska fortsätta med min tackbok senare och även min egna Hamburgbok, som är till mig själv. Fast det gör jag inte idag.

Nu till dagens mest patetiska. Antar jag. Jag tänkte att.. nej min skä. Nu har jag hela dagen städat och kände därför mig äcklig och jag tänker inte känna mig äcklig idag. Inte studentdagen. Så jag hoppade in i duschen, sminkade mig, satt på mig en ny tröja+öronhänge och jag blev faktiskt gladare och tidpunkten 16.00 kändes inte så jobbig. Så det stämmer väl lite att kläder kan få en att må bättre eller sämre.

Så här har ni. Amanda på Nisses studentdag. På Emelies studentdag. Vi kan väl säga att jag klädde upp mig för att gå till din student idag. Nu är jag inte där i egen hög person, men ändå :)



Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du var på min Student min fina du! och du var med i tankarna iaf :D

Och tack för halsbandet och armbandet din mamma gav min från dig om jag minns rätt XD <3

2011-06-12 @ 22:37:06
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback