Tillbaka till startsidan

14. Juni 2011 - Deutschland

Får jag lov att skrika nu?
Får jag lov att gråta nu?
Får jag lov att hata nu?
Får jag lov att känna mig som luft?
Får jag lov att lägga mig ner på golvet och ge upp?
Får jag sluta tro?
Får jag sluta hoppas?
Får jag sluta vara positiv?

Kan jag skrika nu?
Kan jag få gråta nu?
Kan jag få hata nu?
Kan jag få känna mig som luft?
Kan jag få lägga mig ner på golvet och ge upp?
kan jag bara få andas och bara få vara?
Kan jag ge bort min tro?
Kan jag sluta hoppas?
Kan jag bli tillåten att inte vara positiv?

Får jag lov att göra mig hörd från min negativa sida?
Eller kan jag inte prata mer då?

För jag vill inte gråta, jag vill inte känna mig som luft, jag vill inte vara negativ och jag vill inte ge upp tro och hopp och fyllas av hat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback