Tillbaka till startsidan

15. Juni 2011 - Deutschland

Idag åker * hem.. Hoppas resan går bra!!
& Farväl efter farväl dyker bara upp här hela tiden. S.å j.ä.l.a. s.j.u.k.t.
Tilläggas kan ju är halva juni har gått när denna dagen är slut. Det betyder 15 dagar kvar med värdfamiljen! 15 Dagar kvar som utbytesstudent i Hamburg!
Sen är det ju läger i 5 dagar.

Fick ett mejl ifrån YFU för någon dag sedan om utbildningar man kan ta och engegera sig i deras organisation och först blev jag intresserad av att bli fadder, men får tänka över det lite mer.
Jag tänkte ju bara på det roliga med att bli fadder, men det finns ju faktiskt en hel del ansvar i det där med ifall det verkligen skulle finnas problem. Jag behövde knappt kontakta min eftersom jag inte har haft några värdfamiljsproblem. Därför glömde jag bort den "riktiga" uppgiften.
Att välja att bli fadder betyder ju att man får stå kvar där och argumentera mellan familj och utbytesstudent när de har problem. Alltså man får stå mittemellan. Jag tror det hade passat mig rätt bra eftersom jag är diplomatisk men vi får se.

Idag är jag ledig ifrån skolan så hade tänkt sticka iväg till IKEA och även trycka ut foton.


haha hampus, din min där och väskan xD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback