Tillbaka till startsidan

18. Juni 2011 - Deutschland

Gud vad konstigt jag mådde idag! Det kom typ från ingenstans. Jag antar att det är jag som är i full gång hela tiden och sen vet jag att jag idag måste iväg till Flensburg själv med tåg. Alltså jag vill dit och jag vill segla imorgon men jag är typ så fruktansvärt trött och känner att jag knappt orkar det.
Så ja, jag hade precis sagt hejdå till Disa i tåget och hoppade av i Altona. Hon åkte vidare till Hauptbahnhof. Redan då kände jag lite sådär, fan vad jobbig-känsla. Visste att det var sista gången vi träffades under vårt utbytesår bara "sådär". Nästa gång vi träffas så ser det annorlunda ut. Då är Jorun för det första här och det är nästa lördag då vi har välkommen- och avskedsfest. Då blir det lite mer sorgligt.
Nåja. Gick iväg till Buddni och började trycka ut bilder. Blev småsnurrig, svimfärdig och varm. Hade också ont i magen. SÅKLART... Jag sägert det bara... det händer mig ALDRIG, verkligen aldrig. MEN idag såklart. Idag när jag mådde dåligt och bara ville ha ut några foton så fort som möjligt. Fick t.om. sluta välja ut fler för jag mådde så dåligt.. ja då börjar maskinen klydda. Får kalla på hjälp.. tar ett jävla tag. Maskinen är fixad och den trycker ut en ny bild så biträdet går iväg. Sen kommer inte nästa bild ut. Springer runt i hela affärer och letar efter någon som kan hjälpa mig så fort som möjligt med den förbannade maskinen men hittar ingen!!! Tillslut så ser jag att den ena kassörskan har inga kunder så jag frågar henne snabbt om hjälp, men hon klyddar med och har sig, tycker jag. Hon måste ringa på någon annan, säger hon. JA MEN GÖR DET DÅÅÅÅÅ. Det tog med ett fint jävla bra tag tills den biträdet kom igen. Inte nog med det. Hon kunde inte fixa det, så hon sa att jag fick göra om mitt kollage igen. Jag bara... tack som fan. Kunde ju inte heller låta det vara. Hade redan sedan de tidigare fotona/kollagen fått ett kvitto uttryckt.


Jaja, nu är jag pisstrött och ska nog sova en liten stund eller sätta igång en film.
Btw. Var ju och bowlade igår med Manon,Disa och Andrew. Manon var inte med på bowling dock, hon åt bara med oss för sen fick hon dåliga nyheter och var tvungen att åka hem. Förutom det hade jag en toppenbra dag igår.
Avsked ifrån Andrew dock.. så jävla konstigt.

haha gubben i bakgrunden high-fiva mig när de lämnade stället, haha. OH JUSTE,, jag var faktiskt jävligt bra igår på bowling. Så bra har jag nog aldriiiig varit!!! TVÅ strejkar. den ni! o.O

they said that the train will termined and we all went crazy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hauptbahnhof .. Haha! lite kul ord ;P

så jobbigt att du fortfarande mår så dåligt :/ Hoppas att det kommer bli bättre!

Avsked sucks :( <3

2011-06-19 @ 23:13:45
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback