Tillbaka till startsidan

19. Juni 2011 - Deutschland

Ska snart skypa med Malin är det tänkt. & på tal om det ,eftersom hon nu är hemma, så vaknade jag upp med en sådan konstig känsla, som jag verkligen inte förstår!! Jag visste knappt var jag var. Om jag var i Sverige eller i Tyskland. Av mina drömmar kommer jag bara ihåg att det redan där var förvirrande. Jag såg Christopher och Linnea i en bil som körde förbi mig någonstans. Då visste jag inte heller ifall jag var hemkommen eller ifall jag var kvar i Tyskland. Skumt det där..

Tog en rensning till idag, imorse, i garderoben. Fick ut 4-5 plagg som jag kan slänga ner i resväskan nu. Hade även tänkt gå igenom en låda och mitt skrivbord för att få undan "onödiga" grejer här. Har inte så mycket tid till att packa senare så då kan jag redan påbörja det nu, så att det inte blir ett stressmoment. Mina 3 sista dagar i Hamburg blir liksom inte ens i Hamburg för då är jag på klassresa någon annanstans. Så det betyder att när jag sen kommer hem därifrån har jag 1 dag på mig att packa ner allt, och ja, den dagen vill jag inte ägna helt åt packa. Den ägnar jag hellre med familjen. Vet hur stressigt det blev i Sverige.

Har en video från i fredags. I videon är det jag och Andrew som försöker säga svart och vit på indonesiska. Filmar gör Disa som även hjälper mig efter att jag redan har glömt hur man sa det. I slutet dyker Manon upp.
Och min accent är ju bara för goooooo. Ha, ha. "ERLICH..."


Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att du tänker på att inte göra packningen till ett stressmoment eftersom det hade nog sabbat ganska mycket.

inte många dagar kvar nu :')!!!!!!!!!!!! vet att du har dubbla känslor inför den dagen, men kan inte hjälpa att se fram emot den något så fruktansvärt! <3

2011-06-19 @ 23:16:35
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback