Tillbaka till startsidan

20. Juni 2011 - Deutschland

Imorse var vädret... vänta lite nu.. skriver man vädret så eller skriver man det vädert? Likadan blir det alltid när jag ska skriva lägret. Skriver man det så eller skriver man lägert??
Jaja, vädert/vädret (?) var i alla fall rätt bra imorse fast sen blev det mindre bra och det började ösa ner. Som tur hade jag redan kommit hem ifrån skolan då.
Idag hade vi sportfest. Jag brukar vanligtvis börja 10 på måndagar men idag var jag tvungen att vara där 8. VARFÖR DÅ?? Det fanns ingenting att göra och jag skulle bara sitta och vänta ut tiden tills det var min tur att spela vollyboll kl. 11. Jippi. Jaja, jag satt och underhöll mig med de andra från klassen som sålde godis. Så ja, jag lekte lite försäljare sådär på morgonkvisten. Fick nog efter någon timme och letade upp Manon sen hängde jag runt med henne. När det sedan var dags för att spela så var vi för många i laget och vi behövde avbytare. Eftersom bloggen är öppen för alla så ska jag vara lite mild i orden här nu och säga att jag mer än gärna satte mig på avbytarbänken för efter hur de hanterade situationen att välja en avbytare så ville jag inte mer spela tillsammans med de. Isi ville byta ut mig efter ett tag men jag hindrade henne. Inför nästa spel så frågade hon ifall hon skulle spela det med och jag bara "JA". Sen tog jag mitt pick och pack och gick iväg med Manon.
Åkte rätt snabbt hem därefter dessutom.

Vid 4a har jag kör. Sista lektionen dock så det gör mig lite glad i alla fall. Den där kören är inte alls rolig mer. Dessutom så skolkar J hela tiden och även ifall jag kan gå dit utan henne så har jag ingen lust för det blir bara så jävla tråkigt. Inte för att det blir särskillt bättre när hon är där egentligen men åtminstonde litegrann.

Efter kören måster jag iväg och handla inför imorgon. Orkar knappt det heller men måste. Jag gör det för de, inte för mig själv. Har tänkt lägga ner projektet för att jag känner att det inte kommer bli så bra som jag vill ha det men sen tänker jag att oavsett hur mycket som skiter sig i mina planer så ska jag genomföra det. De förväntar sig ingen större grej, det vet jag och även ifall jag ville göra det till en början så är det omöjligt. Jag har inte tid nog och någon bra kock är jag inte heller, men jag gör det bästa utav situationen och försöker fixa till en liten fin midsommar. De kommer säkert bli glada.



haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback