Tillbaka till startsidan

21. Juni 2011 - Deutschland

Nu är det mindre än 2v tills jag kommer hem. Oj, oj.
Ännu mindre dagar har jag kvar här eftersom jag åker iväg på klassresa och sen till YES.
Just nu tycker jag allting är lite extra jobbigt och känner mig ständigt trött. Nästintill utmattad.
Fixa ett litet midsommarfirande klarade jag ändå av.
Vet att det är på fredag men det passade bättre idag.
Orkar inte skriva mer. Vill sova.
Godnatt.
Ps: vi hade typ knappt någon lektion idag ändå. Vi åt glass och på den lektionen som jag inte orkade gå på imorse så åt de med tydligen glass.


gammal bild på störd :))) & fin <3 haha^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du kommer ha jätte bra på klassresan och Yfuyes träffen! <3

2011-06-22 @ 21:08:19
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback