Tillbaka till startsidan

7. Juni 2011 - Deutschland


Emelie.. på tal om handsprit!! haha, fan vad lustigt att du nämner det just när jag precis var iväg och köpte en idag, haha! Dyrt skit ändå. 20kr för en sådan pytteflaska.. fast okej, har redan använt det 2ggr och man behöver inte så mycket.



Haha, jag har världens grej att berätta! Nu får jag i för sig inget betyg i Historian här, men ändå. Idag pratade vi då om betyg och när vi kommer till mig så säger han liksom: ja du har ju förstått texterna, hört på noga, *HOST* VAD SA DU?!? skulle det vara ett skämt efter att jag under hela lektionen idag stängde bort ljudet och satt och finularade på något helt annat. Jag uppfattade helt ärligt inte ett enda skit, och det är med för att jag inte lyssnar. Jag lyssnar aldrig på de lektionerna, så han kan ju skriva vad han vill i papperna, men det är en sådan fet lögn så det finns inte, haha. Bara för att jag sitter någerlunda still liksom och skriver på ett papper betyder det ju för fanken inte att jag är närvarande i nuet. Gud vilken trångsynt lärare som ser vad han vill. Inget mig emot, men ja, ni fattar..

Förresten så var det svårt att stiga upp ur sängen idag och gissa vad? VI HADE VIKARIE FÖRSTA TIMMEN! aaaaaaaaaah, jag hatar sådant, det är så jävla enerverande!!

Så till roligare nu:

Efter skolan chillade jag och tog sedan cyklen och cyklade till Blankenese, där jag köpte mitt sista månadskort för HVV (så vi Skånetrafiken). hejdå 420 kr! så jävla dyrt det där -.-'
Tog i alla fall s-bahn sedan till Altona och handlade. Alltså okej, nu blir det lika gnälligt igen, vet inte om det är jag som har en dålig dag eller ifall alla andra bara är extra jobbiga idag? Hur som helst så gick jag in på H&M och alltså dessa människor!!! segare får man ju leta efter. överallt rörde de sig i snigeltakt!! Kassan vill jag inte ens tala om. Den kvinnan där i kassan... oh jag smäller av!!!!!
Så nu räcker det med det ^^, kom i alla fall försent till min träning på grund av henne. Tack idiot.
Och när jag väl kommer till träningen så finns det inga nycklar med för alla skåp är upptagna, så då får jag stå och vänta där tills någon kommer med en jävla nyckelfan.
Sen smitter jag in på zumban och dansar loss. hihi. Svettigt som fan rent!!
Efter zumban gick jag och Annika och letade upp ett album till henne och sen köpte vi schampoo och sådant crap.

När jag då var inne på H&M.. fan, vilka fynd ändå.
Ett normalt linne.. ungefär såhär fast i Khakifärg:

köpte jag för... håll i hatten. 10 SPÄNN!!!!!!! o.O alltså 1 euro.
sen köpte jag även en topp för 50kr (dålig bild men ja..)

haha mina pyjamasbyxor sticker fram där x')

Köpte även en rutig, tunn skjorta för 70kr, tror jag.
Jag älskar rea!!!

KRAMKRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ofta det med handspriten ändå :P men its a gooood thing :D



haha kul lärare dendära.. :P

och fiiiiina kläder och ääälska rea :D yey vilket fin kommentar va? :D

Love!

2011-06-08 @ 23:27:30
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback