Tillbaka till startsidan

8. Juni 2011 - Deutschland

Imorse var det koskit. Jag missade bussen och fick springa till skolan inprincip. Det var inte alls kul!
Dessutom börjar jag bli jävligt bitter på den här studenten. Det kunde ha varit min tur om ett par dagar, eller ja, vissa i min ålder tar den redan idag. Kul.
Ja, ja. Jag har fått uppleva annat också, men jag kan inte ljuga och säga att allt är okej, för just nu känns det pisset värre när jag tänker på det. Balen, lärarmiddag, osv. Jag vill inte ha det om ett år, jag vill ha det nu. Jag vill ha mitt sista skolår nu! Fast ja.. man kan ju inte få allt och det blir nog bättre sen när studenten är förbi. Då känner jag inte av det lika mycket. Kanske börjas lite sen igen innan skolstart och de första veckorna i skolan.
Kommer bli så sjukt tomt där utan Emelie för det första och för det andra så suger det med att jag inte kan vara på andras studenter nu. Jag önskar så mycket att jag bara hade kunnat vara på åtminstonde Emelies, men nej, nej och nej. Här sitter jag och har t.om. ett par veckor till i TYSKA skolan. Fan.. nej nu ska jag sluta skriva om det. Blir bara så sur.

Angående en annan idiotgrej är att jag undrar hur fan segt paket kan ta!!! det är inte ens tungt och ändå sa hon att det skulle ta 4 dagar.. LIKSOM VA?! det hade jag inte alls räknat med! Helvete. Ville inte skicka det för tidigt heller för det hade inte varit så kul ifall det hade anlänt alldeles för tidigt. AAAA.
Nåja, Emelie din present kommer!! Förresent såklart dåja. Jävla sur jag är för det, men vad gör man?

Sedan har inget annat kul hänt egentligen. Geografin var lika tråkig som vanligt och på estetisk presentation så målade vi typ olika vit-toner och jag kunde inte sluta fråga mig vad fan jag gjorde där med ett antal andra trogna elever. De flesta hade gått hem (skolkade alltså) eftersom betygen är satta och ingen pallar skolan mer.
Efter skolan öste det ner och jag hade inte tagit med mig jackan. Ska man skratta eller gråta? Tog mig i alla fall in till Altona och postade packet och strossade runt lite på gatorna.
Annars har jag inte gjort så mycket.

Kramkram hej.

bild från wedel när jag var där och såg queen mary


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan för Facebook då som bara ältar allt om studenten nu :( måste kännas pisset :(

Men om vi ska se det lite positivt så hade du inte kunnat gå på min studentfest iår om du varit hemma för då hade du varit på din egen så klart och nu så kan jag gå på din nästa år! :D eller något. kommer sakna dig attans på fredag dock :(



Men det med att det kommer kännas konstigt utan mig.. det kommer det göra men som alla andra säger så går det jävligt fort!! och du och jag kommer få ha en massa fika i fiket när vi är lediga samtidigt :D



love <3

2011-06-08 @ 23:35:19
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback