Tillbaka till startsidan

Orsaken


Groddar!

Det är i alla fall det man tror nu och jag tror också att det är rätt fastställt att det med är dem, som är orsaken till EHEC-epedemin i Norra Tyskland.
Alltså kan man börja äta sallad, tomat och gurka igen. Yippi! Dessutom är jag inget störra fan av groddar, så det är ingenting jag saknar direkt. Har inte ätit det på länge nu. Senast i januari kanske, så jag är utom fara, hehe. Eller mja, inte helt kanske. Då andra kanske är smittade. Får helt enkelt hålla god hygien, men det brukar jag inte vara så dålig på. Ser det lite som en självklarhet att ta det "försiktigt" inne på offentliga toaletter, osv.

Nu ska jag i alla fall ner och mummsa i mig resterna från gårdagens kartoffelauflauf. MUMMAAAA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukdomar sucks och att hålla bra hygien är bra :P detta kommer låta lite äcklig men alltså när man började på nisses eller ja iaf jag så blev jag mycket "bättre" på att typ sprita mina händer och tvätta dem vsd jag än gjort osv. nu är jag en handspritsnörd x)



och jag vet inte ens vad Groddar är.. :P

2011-06-07 @ 20:41:29
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback