Tillbaka till startsidan

Skolaaaa

JAG VILL INTE HA MER SKOLA NU. DET RÄCKER VÄL ÄNDÅ NU???
Tror de flesta utbytesstudenterna tycker det är jobbigt att sluta skolan, men det gör inte jag. Jag vill bara ha den över. Tycker den är så himla tråkig och jag upplever ju heller ingen higschool-spirit.

MEN det är bara idag (en lektion kvar), imorgon och på fredag kvar för min del. Imorgon har jag två olika lektioner och på fredag har jag med två olika lektioner.

Måste gå och duscha nu, sen bege mig till historian.
Förresten så är det ingenting som har hänt i skolan. Ni kan väl bara föreställa er hur det är att efter så många år i skolan så är man inte van att i slutet av juni fortfarande gå i skolan. Det tröttar ut en mer än vad ni tror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback