Tillbaka till startsidan

The rest

- Shortsen och den rosa toppen som sticker fram under linnet


- halsduken och t-shirten.


+ en svart klänning som inte gör sig bra på bild idag.




Vet ni? att åka till Ikea tar ett jävla bra tag! Bytade s-bahn två gånger, alltså åkte jag med 3 olika tåg. Sedan plus buss. Missade den bussen som skulle parrera så bra, eftersom jag gick fel, så fick vänta på den andra i ca 20 min.
Vägen hem kändes snabbare, fast det var den inte egentligen. Fick i slutet också vänta på s-bahnen i 20 min, fast då hittade jag på annat och göra de 20 minuterna.
Måste rusa. Ska göra sport med Jule nu.

Förresten så träffade jag nano på stationen av ren slump. Skumt när sådant där händer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rikigt snyggt :) och människa vad du är snygg i byxorna på sista bilden :o Loooove :D

2011-06-17 @ 15:38:04
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback