Tillbaka till startsidan

11. März 2011 - Deutschland

I just wanna say something at first.. Japan, May God be with you all.

Idag kom Nora hem till mig vid 12 tiden och då cyklade vi ner till tågbanan och tog s-bahn till Altona, där vi gick i massa små, mysiga och dyra affärer. Jag hittade inte riktigt vad jag var ute efter, men det gjorde ingenting. Jag hade en väldigt fin dag i alla fall och Nora är verkligen en fin människa och jag trivs i hennes sällskap!
Vi åt bagels och jag måste bara ställa en sådan i-landsfråga nu... så ursäkta i förhand.
Varför i hela friden måste allt som är vegetariskt heta veggie?! Veggiedelite (subway), veggieburger (Burger king och mcdonalds nu med i Tyskland) och veggie bagel på stället vi åt idag. Förstå hur förvirrad man blir.
"jag skulle vilja ha en veggie.... vilket ställe är jag nu på? burg.... nej juste jag är på ett annat ställe... en veggie bagel, tack!"
Nå ja, skitsak om är irriterande bara.

Imorgon är det den 12 Mars!


jag älskar dig också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback