Tillbaka till startsidan

9. März 2011 - Deutschland

Trodde väl inte riktigt att det skulle kännas så ensamt som det gör, haha.
Mörkret tycker jag inte heller om för fem öre, så kvällarna är inte döroliga.
Skypar med många svenskar så ibland så känns det som tyskan försvinner, men det gör den ju inte direkt, I just know it.
På tal om skype, så skypade jag igår med Emelie i två timmar.. två! Och egentligen hade det kunnat bli längre om inte huvudvärk, värk, tid och sådant spelade in.
Och på tal om mörker och skype.. En natt somnade jag med lampan tänd och natten efter så gick det inte alls, jag tänkte på allt möjligt hemskt och då skypade jag med Robin så han letade upp någon sagosak på iphonen och sen var det sagostund. Det hjälpte - jag somnade.

En annan random sak. Igår och idag var jag på naturplatsen runt om hörnet. Fy vad vackert det är där när solen står på sådär. Idag hade det regnat tidigare med så allting var bara sådan uppfräschning. Igår grät jag där, men inte för jag var ledsen utan för jag var tacksam över mitt liv. Jag vet, lite småstört, men det är någonting med den där platsen.
Idag provade jag på något som stod i skafferiet som skulle typ vara "cider". Nähärå. Det är typ öl med citronsmak. Det skulle vara 50% naturlig citronarom och dessa 50% skulle vara 100% naturliga. Dessutom bara 2,25% alkohol. Vet ni? Den smakar typ 85% alkohol, 10% vatten och 5% citron. Smakligt värre... nej.

Jobbigt inlägg att läsa, jag förstår er, men förstå mig... jag orkar inte skriva idag, men kände att det var på tiden. Hur som helst så har jag i alla fall skrivit nu och nu vill jag se film, så... hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback