Tillbaka till startsidan

11. Mai 2011 - Deutschland (1 år)

Idag "firar" min blogg 1 år, eller vad man ska säga. Ganska precis på pricken nästan också eftersom jag skapar detta inlägget kring 14.55 och mitt första inlägg skrev jag den 11 maj 2010 kl. 14.49, rätt nära ;)

Nå, ja. Vad att berätta? Igår var det tisdag ja..det jag gjorde igår var att vara hemma. Resten väljer jag att inte skriva på bloggen efterosm man vet aldrig vem som kikar in.
Idag började jag kl. 10 men drog iväg lite tidigare till skolan eftersom jag behövde kolla ifall jag behövde skriva en "ursäkt" och ja, det måste jag ju, antar jag. Jag avvaktar och ser hur det blir med den där ursäkten. Har inte varit med på klasslistan under hela 8 månader så har ingen lust att bli uppsatt där nu heller, så ifall det blir bortglömt nästa vecka, så blir jag glad, men tvivlar på det.
I alla fall så hade vi först geografi men vi pratade typ om allt annat än geografi tills det var ca 15min kvar av lektionen. Egentligen skulle vi ha geografi i två timmar, som varje onsdag, men det blev en schemaändring idag vi hade idrott därefter. Jag hade såklart glömt det och fick låna ett par byxor av en kille i 10B. Måste tvätta de och lämna tillbaks de snabbt, eftersom jag inte känner han (det var jule som frågade han om HON kunde låna de och ja, lämnas de inte tillbaks så blir allt bara konstigt) men sen är jag fan rädd för att krympa de, så jag kör på handtvätt. Blev dessutom överhuvudtaget inte svettig idag så en tvätt är egentligen onödig. Det enda vi skulle göra var typ att hoppa över plintar och jag är sådan fegis så jag hoppade knappt. Riktigt sportligt där.

Därefter hade vi estetisk presentation. Jag hade en idé, började skissa, blev lite nöjd sen kom jag på att jag gjorde fel men nu orkar jag inte sudda. Egentligen så känns min idé rätt osammanhängande, men som sagt, jag orkar inte börja om på nytt, så det får vara så.
Därefter cyklade jag i alla fall hem och åt med de andra.
Nu ligger jag här på mitt golv i solen och skriver och har kommit på varför jag har svårt för att ljuga och därmed vad det hemskaste med lögner är.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback