Tillbaka till startsidan

13. Mai 2011 - Deutschland

Kan inte hjälpa att undra ändå, för liksom kollade in på min statistik idag och ser att jag inprincip varje dag har 10st läsare. (wow, haha...!) I alla fall så av de jag känner så skulle jag gissa att jag känner 5st av de. Frida och Sophia? (ren gissning) har jag rätt?, sen Emelie både ifrån skolans ip och hem, likaså mamma, från skolans/jobbets ip och hem. det blir alltså 5... så vem är ni andra då? do I know youuuu :)?

Hur som helst, ska ner och äta nu. Ska sen ta tåget till Klein Flottbek och sen åker jag på en miniresa till Nordsjön, över helgen. Hej och hå, hejdå! :)


En bild på mig och Isi i höstas (i skolan).

Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

Haha du har rätt, klart jag läser din blogg :D

2011-05-13 @ 15:44:03
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kollar in flera gånger om dagen :D alltså stämde de att jag kollar från två ip :P

2011-05-16 @ 18:00:00
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback