Tillbaka till startsidan

18. Mai 2011 - Deutschland

Okej, har inte skrivit på ett tag nu och borde väl kanske skriva ett innehållsrikt inlägg med bilder, osv. men orkar ta mig fanken inte. Så jag tittar typ in här och säger titt-ut, jag mår bra och erhm, imorgon försöker jag skriva ett mer vettigt inlägg. Just nu ligger jag i sängen  med min vagel i ögat och orkar knappt gå och duscha. Var och tränade Ben,rygg,mage och rumpa tillsammans med Jule och sen träffade vi Annika på vägen ut så vi stannade nästan (vi orkade inte timmen ut) en hel timme till och tränade någon hoppande-tränlektion. Så jädrans sjukt jobbigt och känner mig typ död. Oh på tal om det. Hört talas om att jorden ska gå under på Lördag? Gör den det blir jag ledsen. Tycker om min planet :))
Erhmm.. för övrigt så har det inte hänt så mycket idag.. igår, helgen och sådär så hände det väl lite mer.
Å förresten.. vädret börjar bli fint igen. Jippiho!

Shoppingstatus: Köpte igår 2st tjocktröjor. PS: KÖPER NI DET PÅ H&M OCH VILL HA NEUTRALA (BLÅA, GRÖNA, OSV,) SÅ KÖP PÅ KILLAVDELNING. SAMMA PRIS MEN MYYYYYCKET MJUKAR OCH SKÖNARE! DS.
Sen köpte jag en tröja för 60 kr (75% rea) som jag ska klippa lite i :) och sen även ett par fina jeansisar med hål i, mjaaau. Fint, fint.

Gud, vad hungrig jag är och gud vad sugen jag är på chokladmuffins och glass!!! Sen kladdekaga med glass hade inte heller suttit fel MED jordgubbar också. BOOOAAA.. nej, nu har jag tränat och ska bli bättre på sådant där med nyttigheter. Så ingen choklad för min del idag. *dör*


HEJ OCH HÅ, HEJDÅ!
btw.. inte långt kvar nu (tills jag kommer hem menar jag nu, inte tills jordens undergång.. nej ska sluta skoja, tycker inte ens det är kul, blir typ cepenervös. Vill inte tro på gubben men blir ändå skraj, kake..)


syns inte jättetydligt men ser ni att ögat till vänster på bilder ser mindre ut? fucking stört.. här i tyskland händer saker med mig som jag då fan aldrig ha upplevt i Sverige. Vagel, förkylning i veckor, mörkerhetsdeprimation, och en massa annat, haha. Kul liv :)


vagelögat samt amanda säger HEJDÅ (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback