Tillbaka till startsidan

25. Mai 2011 - Deutschland

Hehe, sorriiii Emelie, jag lämnade in bilden idag o.O, so too late, tyvärr. Du får se den sen! ^^

Idag har varit en lugn dag, precis som alla andra. Pratade med mamma i telefon på eftermiddagen samtidigt som jag gnaggade i mig en av de godaste pizzorna - 4 ost-pizzan. Fan, nu ser jag ju framemot min överraskning, som egentligen inte är någon överraskning efter som jag typ vet om den, fast ändå inte, för vet inte hur den kommer se ut. Kai sa till mig att jag kunde söka på google earth - kanske hade man just nu tagit en ny satellit bild över vårt område. Haha, det skulle ha varit något va?

Jaja, annars har jag typ.. hängt tvätt. Skoj det där. Värmt pizza till Lennart, fixat med min hemlis, fixat med en annan hemlis (inte för er som kan svenska) och sen satt jag nu länge på kvällskvisten och pratade med Kai om livet innan utbytessåret och nu. Fan alltså, det är inte lätt att förklara.
Nå, ja. Det var bra samtal men kände då och då benen skaka som de alltid gör när jag pratar om något som sitter långt inne eller sådär. Kände även ibland att rösten vacklade till när vi kom in på vissa jobbiga saker., men tillät mig inte att tappa det. Huvudämnet var i alla fall problem. har du det ett problem?

Ska sova nu. Godernatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback