Tillbaka till startsidan

26. Mai 2011 - Deutschland

Får ju inte glömma att nämna att det är min 300 dag i Tyskland idag. GALET ELLER? Jaaaao.
Förresten har jag en himla huvudvärk, så hade tänkt släcka ner nu och få ögonen och vila. Det gör ofta så himla ont kring ögonen på mig när jag har huvudvärk. Har min egen lilla teori där eftersom folk brukar påstå att jag har stora ögon och då tänker jag att när jag då har huvudvärk så snappar mina ögon upp för mycket ljus som blir störande och därför blir det nästintill svårt att se ibland.
Vet i alla fall att Birte nämnde någon gång när jag hade huvudvärk och inte mådde så bra att mina ögon såg mindre ut. Kan ju stämma.

Na ja, var något som jag med ville nämne men glömde det ta mig fanken. Skitbra. Ähmm.... jo juste! Imorgon åker jag till utbytessårets sista YFUträff. Fy fan vad sorgligt. Men det blir nog bra i slutändan, kommer i alla fall att ha kul som vanligt.
Så.. LICHT AUS, ZÄHNE PUTZEN UND GUTEN NACHT LEUTE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det med dina ögon stämmer nog!

och ha det så trevligt på YFU träffen!



och vad betyder det sista? jag översatte det på google.. och det blev: Light That God natt och rengöring av tänder PEOPLE!

skrattade lite x)

2011-05-27 @ 11:22:04
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej. man bara måste älska googletranslater ;)

2011-05-27 @ 21:33:30
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback