Tillbaka till startsidan

5. Mai 2011 - Deutschland

Har typ ängnat dagen åt att gå och tänka på att det idag är exakt 2 månader kvar och därför kan jag inte heller nu sitta och ta väck tanken att nu är k 2 snart, och det betyder att om verkligen EXAKT två månader så är jag på väg på min sista resväg till Sverige vid denna tid. Jag antar liksom att jag har tagit mitt bagage och är på väg mot tåget. RENT GALET!!! Ser framemot att komma hem som fan, men tänker inte åka hem innan för jag vill ha min sista tid här med :))
Eftersom jag nu börjar pladdra så antar jag att mitt inlägg här kommer laddas upp rätt mycket efter två och tänker er då... då är jag kanske till och med i Sverige om exakt två månader vid den tid detta inlägg laddas upp, hihiihihihi.
Nu låter det som jag har världens hemlängtan men det vet jag inte om jag har, jag är bara så glad över mitt hem och liv i Sverige så det skulle vara konstigt att inte se framemot det, kan man ju tycka ^^

Förresten... hittade denna bild inne på Christophers facebook som han laddade upp i augusti 2010 (eller så var det september) för att jag skulle få se min Charly. Nu kan jag sitta och glo på den bilden sjukt länge och bara förundras av att det nästintill är overkligt att jag inte har vistats i det där rummet på mer än 8 månder nu. Har inte fått vakna upp en solig dag därinne eller fått sitta med mysbelysning därinne på kvällarna. Varken vinterkvällarna med julstjärnorna uppe eller nu när det är lite varmare kvällar.
Jag satt och glodde på den där klädhängaren som jag nästan hade glömt bort och undrade vad det var för kläder som hängde där. Kom fram till vilken den vita var och den första t-shirten. Den hade jag glömt bort att jag hade eftersom jag fick den så kort tid innan jag åkte (sommarrock-crew tröjan). De andra har jag ingen aning om, möjligtvis skoltröjan?
Efter det så började jag tänka på vilka kläder det egentligen jag har som ligger därhemma oanvända nu i 8 månader? Det är ju banne mig sjukt!!! och det sjukaste är att jag knappt minns... minns 3 par klänningar och 2 par jeans typ.

Nåja.. här har ni bilden: (visst blir man knäpp i bollen av att se den?)


KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

SV: Ja! Hittade det översta på smartgirl.se och dom nedersta jeansen på nelly.com fast dom till höger är tyvärr slut :(

2011-05-05 @ 23:03:46
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback