Tillbaka till startsidan

9. Mai 2011 - Deutschland

Fan kan inte bestämma mig...

statusuppdatering:
- Helgen var rolig men ansträngd
- hade huvudvärk igår
- har köpt ett par billiga skor
- har ca 7 sidor kvar i min tyskbok
- väntar på godis i brevlådan fortfarande
- mina naglar ser ut som senap och ketchup
- pluggar men vet inte om det är lönt
- vill inte till kören kl.4
- ska förmodligen träna med Jule ikväll
- Tycker skolan här är orättvis och envis som jag kan vara så vill jag strejka emot, fast göra det i tysthet.
- Blir inget Biologiprov på fredag (yes!)
- Nästa vecka blir chill för då börjar de göra massa muntliga nationella prov och de gör inte jag.
- Ska sätta mig ner och göra en plus- och minus lista
- vill städa mitt skrivbord
- vet inte om jag ska vara ärlig eller ljuga

&... avslutar med att säga att det är 1 månad och 28 dagar kvar, 56 dagar i andra ord, tills vi ses.
Ser framemot det ja.
Hej och hå.


& VILL NI VETA EN SAK SOM JAG PRECIS MÄRKTE???? Någon idiot har tagit min bild utan att säga ett ord!! Fy fan!
Kolla på likheterna här..
detta är originalbilden:

och denna låg i min mapp weheartit.com (Bilder jag hämtar hem från sidan för inspiration):

det är ju för fan min bild!!!!
Puss på dig din fan. eller okej, ditt fan kanske, eftersom du är fan av min bild. Okej att jag inte lägger ut Copyright eftersom jag inte är någon storbloggare och tror att någon ska gå in och ta mina bilder, men jo fan, tydligen så behvöer man det.

(jävla kul att det är skriver på tyska med..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt jivla godis vill inte komma fram.. :@

och lite positivt lite negativt och jivla röv som snott din bild? sån nörd, fota själv? x(

Tyskjävel ;) hihi <3

2011-05-09 @ 15:09:55
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback