Tillbaka till startsidan

Det stormar utanför mitt fönster...

.. och es gefällt mir nicht.
Idag blir det plugg, precis som igår. Fast igår var det matte, idag är det dags för historia. Ska bli skönt när det jävla arbetet är klart! Efter lovet kommer jag säga till att jag inte fungerar bra ihop med arbeten som ska göras en hel termin. Det ökar pressen bara och resultatet blir bara att en hel drös negativ stress finns upp över mina öron.
Nåja.
Hade tänkt att ta mig ner på banken idag igen för att lämna ett kort till mitt framtid ID. Woho.. mitt första ID kommer det att bli. Lite skumt sådär..
Nu kom en Mulan upp i knäet och vill mysa. Blev så mkt enklare att plugga nu ju... ahrgg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar kisarna när de tycker att man har viktigare för sig än att plugga :D (typ att kela!)

Gör ni ett stor arbete över hela terminen? :s

2011-11-02 @ 19:49:05
URL: http://eemelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. ah ofta det?! men har ni typ har ni inte så att ni lämnar in det då och då och får feedback på det som är gjort änsålänge? skumt upplägg som fan ju -.-'

2011-11-03 @ 11:08:30
URL: http://eemelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback