Tillbaka till startsidan

Höstens sista dag 2011

Hösten:
- Har i år inte varit så kall (alltså.. visst det är det uppvärmning på gång med världen)
- Har varit fylld med massa jobbiga känslor - vägen tillbaks har inte varit lätt och bearbetar det fortfarande
- Beyoncés senaste skiva "4" har tagit död på mina trumhinnor (positivt)
- Blev smått besatt av Robinson som inte egentligen var så himla bra jämfört med andra år.
- Lagade min första lasagne med Robin♥
- Lagade min första Risotto i skolan
- Trivdes med enstaka ämnen i skolan, dog på vissa och kände mig lagom utanför med jämna mellanrum
- För många dödsfall
- Har sett framemot julen (elr. rent utav Dezember månad) jättemycket!
- Fått reda på att min blodgrupp är A+, och är mycket glad däröver
- Börjat förstå hur delar av kroppen är uppbyggd och mår dåligt av vissa tankar
- Gick på musikal och hade första plats!!
- Fick i födelsedagspresent ett "ta-hand-om-sig-själv-kit", älskade det, men har inte varit så duktig på uppföljning
- Varit besatt av ljus
- Varit tokig i att fota dessa ljus + rosor (säkerligen märkts..bara kolla ovan, haha)
- Varit och ätit i rådhuskällaren och kollat på de dyra priserna
- Bokat resa till Sälen!!!♥
- Spelat ett galet spel med min fina Eem och skrattar med henne igen!♥(du är så himla bäst, det hoppas jag du vet!♥
- Fått Hampus gamla Mobil och alltså blivit med smartphone (ojoj!!)
- Räknat för mycket äcklig matte - never more!
- Satt MVG i tyska
- Ägnade mitt höstlov åt ett historiearbete - fan tragiskt!
- Ändrat om på mitt rum - haha, jag kan då inte låta bli! Inte ens efter ett år utan det..
- Baktat bröd för första gången med Rebecki!♥
- ätit sushi för första gången på riktigt och gjort den själv med andra fina människor!!
- Glömt mina vantaaaar och varit utan dom i 2v kanske!!!! aaahh, händer aldrig!
- sett en 3D film på bio och kommit på att det verkligen inte är min grej
- skrivit denna lista och avslutat den... NU.

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Jodå finis, du kan fortfarande vara med och tävlar om dagens blogg! Vinnaren utses ikväll. Va gärna med alltså :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg.html

Hoppas du får en bra fredag!!

2011-12-02 @ 12:00:27
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en Daniel Wellington klocka i lucka 2 i min julkalender i bloggen om du känner för det :)

2011-12-02 @ 13:24:32
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback