Tillbaka till startsidan

Auf deutsch.. sorriii :))

Vermiss dich unendlich viel meine verrückte freundiiin!!! <3
Mann, es ist immer so schön (ok wir haben nur 2 mal mit einandere geskypet... aber diese zwei mal dann, hehe) mit dir zu skypen!
Ich freue mich, dir wieder in der zukunft zu treffen! Du fehlst mir jeden tag und ich hasse wirklich das ich dir nicht hier bei mir hab. Wir haben uns seit erste treffen immer gut versthanden! Haha, hört sich an, wie ich in dir verliebt bin.. aber das weisst du ja schon das ich bin, meine liebe ;).. haha scherz!! :DD
Ok, ein bisschen ungerecht jetzt für meine andere schwedische freunde, die mein blog liest, dass ich nur zu dir auf deutsch schreib.. so ich soll jetzt mal aufhören :)) Hab dich lieb!<3

Kommentarer
Postat av: eemelie

Saknar dig oändligt freundiiin min galna! <3

Människan är det alltid så skönt (ok, vi har bara 2 gånger med varandra geskypet ... men de här två gånger då, hehe) till Skype med dig!

Jag är glad att träffa dig igen i framtiden! Jag saknar dig varje dag och jag verkligen hatar dig Jag är inte här med mig. Vi träffas första sedan versthanden alltid bra! Haha, hör, som jag är förälskad i dig .. men du vet redan att jag är, min kära:) .. haha skämtar! : DD

Ok, lite orättvist nu för mina andra svenska vänner som läser min blogg som jag skriver till dig endast på tyska .. Jag kommer nu att sluta gånger:)) Älskar dig <3!



..



haha fint översatt va? ;D <3

2011-10-17 @ 15:40:47
Postat av: Amanda

sv: hahaha bästa översättningen xD speciellt den "jag hatar dig..." haha! gud.. google xD

2011-10-17 @ 16:01:55
Postat av: deine eskimooo

oh min kära amanda!! jag älskar dig mycket <3 och jag will med dig också bald treffen :D du felst mir auch jeden tag ;((<3 ich will unsere foto irgendwo an dem wand haben :DD hab mich seeehr gefreut, dass du mir so schön hier geschrieben hast!<3 also TUSEN tack tack und tack nochmal meine liebe:D<3

2011-10-30 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback