Tillbaka till startsidan

Uttrycket: ta sig vatten över huvudet

Vad tänkte jag när jag ville arbeta om Hamburgs historia? Det säger ju sig själv att det kommer bli världens mest misslyckade arbete. Good work idiot.
Nu har jag ingen lust att fortsätta på min labbrapport heller eller kolla igenom tyskan som jag ska tenta av min sista del på imorgon. ALLTSÅ HELVETE!!!!!!!!! Jag är så fruktansvärt körd, så det finns inte. Läraren ska titta igenom arbetet imorgon, han kommer typ klaga på det som bara den.
Sen bara för att dumma lilla jag vill ha lite liv i dagarna så tackade jag ja till middag imorgon men har jag egentligen tid till det? Svar nej.
På torsdag är det matteprov också (och jag har fortfarande fattat noll) och på fredag ska labbrapporten in som jag knappt har börjat på. Är det nu jag får börja att gråta?.... tack.

Kommentarer
Postat av: eem

:( tänker på dig, och tror att det kommer gå jätte bra <3

2011-10-17 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback