Tillbaka till startsidan

Vila i frid

Inatt och imorse togs två fina människor ifrån de nära och kära.
Jag kände ingen av de så bra, men känner ändå en sorg över att veta att mina nära och kära befinner sig i sorg nu.
Hade glömt sätta på ljudet och vibrationen på mobilen idag och på sista lektionen tar jag upp mobilen och får se två dödsbesked. Det blev sådan himla tyngd att känna att hoppet för mina nära och kära nu är borta, då den de som de älskar har lämnat de.
Jag har nog bara mer eller mindre bara en sak att säga till det. Jag är säker på att ni har förgyllt deras liv många gånger, precis som de har gjort med era. Ni är så himla fina, precis som de var och någonstans tror jag att er kärlek skänkte värme i deras kroppar när kylan kom till de.
Ikväll tänder jag ljus för er alla och tänker på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade vän! Och jag beklagar verkligen sorgen till R <3

2011-10-14 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback