Tillbaka till startsidan

Dödstrött

Snart vill jag göra någonting väldigt kul! Jag orkar inte med att ha det så stressigt mer, mår fan inte bra och känner mig så seriös och tråkig. Samtidigt är kanske det enda skalet jag kan bära ifall jag vill fixa bra betyg i alla ämne? me don't know.
Ni ska ju bara veta hur skumt det känns att läsa ämnen som hälsopedagogik och näringslära - ämnen som angår välmående och så känner man sig så stressad så man varken hinner motionerna eller ja... äta rätt, tänkte jag säga men det är halvsant. Får ju bra mat hemma, men småsnacket i skolan... mja...
sen denna jävla huvudvärk. ÅH, jag bli en nöt alltså!

Nåja, läxan tills på tisdag i matte b är nu i alla fall klar = lättnad
Fick en tid till tyskan på tisdagar i framtiden = lättnad (blandat med stress)

Och vad att göra nu? Robinson!
sen... plugga, då ja. Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback