Tillbaka till startsidan

Ny dator

Så gött det känns att äntligen besitta en nyare! Min gamla skruttiga höll ju på att gå i bitar. Nej, okej, inte riktigt, men den blev så jädra seg på slutet och laggade hela tiden (speciellt word, som jag använt ofta nu) och två CD-läsaren blev störd, utan att jag gjort någonting! Sedan var batteriet också i behov av utbytning. Så jaaa, jag är glad över den, men är samtidigt rädd att någon ska ta den ifrån mig, haha. För jag tror att jag har fått fel dator. Egentligen ska jag nog ha samma modell som jag hade innan fast en annan med en nyare försäkring. Denna datorn verkar bara 1:orna och 2:orna ha. Usch, hoppas de inte tar den ifrån mig. Har redan blivit så glad i den så, haha :))
Strax ska jag på inflytanderåd och sen ska jag cykla hem och städa i ordning rummet och plugga. Gissa vad jag ska plugga? MATTE. Alltså usch!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback