Tillbaka till startsidan

Om jag nu ska relatera...

till det som står här varje dag "om livet ger dig citroner..." så är det nog dags jag börjar göra det.
Idag var i för sig en helt okej dag till en början, tills jag satte mig och började plugga. Jag satt från kl. 3 till typ 8 på samma jävla stol, med en lite paus vid halv 6. Kul det känns...
En annan sjuk jävla grej. Idag är det 2 månader sedan jag kom hem till sverige och om jag minns rätt så efter exakt 1 månad "firandet" så var dagen med skit. Ska det bli så nu ett bra tag framöver? att varje månad den 5:e blir jobbig? för det pallar jag fan inte. Precis som den 5:e juli tog ur all lycka ur talet 5.

Nåja.. imorgon är det en ny dag. med plugg såklart, men mindre pga allt jag gjorde idag. Det lönar ju sig lite ändå.
Undra om myggbeten kliar lika mycket imorgon som de gjort idag. Hoppas verkligen inte det!

Nu ska jag sova. Pussen, hejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback