Tillbaka till startsidan

SÄLARRRRR

Har varit en fin helg, trots att det aldrig blev av någonting med Carolines och mina planer.. fan, sorry! Får hoppas på nästa helg dådå!

Hur som helst så såg fredagen ut såhär: plugg.
Jag skrev klart ett arbete och därefter så kände jag mig rätt nöjd inför helgen, för trodde jag inte skulle ha så mycket stress i helgen då.
Igår pluggade jag inte ett skit, eftersom det inte fanns tid till det. Åkte in till stan och handlade en present och därefter så hade mamma och pappa kräftskiva här hemma så då sällskapade man med lite. Efter ett tag bestämde sig dock vi fyra oss (jag, Robin, Larissa och Hampus)  för att åka och se bio. "det är aldrig för sent Larry" blev det. Sjuuukt ball, haha, så ett smart val av oss. Mindre smart av mig och Robin.. vi hade glömt packa matsäck, så runt 12 på natten stod vi och kokade jävla pasta (som vi dessutom inte ens åt idag.....no comments) och fixade matsäck.
Lämnade sängen kl. 6 imorse och sen var det full rulle.. man flög hit och dit i zombifart, haha. Men tillslut var vi klara.
Vi åkte sedan till Tobias och Amanda och där sa vi hej till Hugo och Samantha litegrann innan de andra två var redo för att åka.
Det var en lång, väldigt lång väg till udden men tillslut fick vi se de... sälarna!! Fy fan vad nära de var. Det var rent sjukt! Så söta de var och jag är verkligen glad att vi fick låna kikare så man kunde se de ännu bättre.
Är jävligt trött nu, men det var fortfarande värt alla de steg man tog till och ifrån stället i den där jobbiga sanden. Får ju se det som att man var lagom hälsosam med, haha. Stegräknaren står på över 10000, som rekommenderas per dag.

Nu har jag ätit, blivit masserad, vilat osv. Nu är det dags för plugg - näringslära!

TJOHEJ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback