Tillbaka till startsidan

Vad hände?

Jag som sög på redovisningar innan och var bra på prov? Jag kan inte förstå att jag har gjort 2 redovisningar och fått MVG på båda. Fy faaan vad det känns bra!! Prov känns dock inte lika roligt att skriva mer, hehe... skrev ju religionsprov idag. Gick la sådär... hade ju lagt ner lite mer energi på att lära mig om hindusimen och inte att lära mig indiska (ord) som man tydligen skulle ha.. alltså seriöst, tyckte provet var riktigt dåligt gjort. HUR ska minnas vad skillnaden med typ ashima och ashama (något liknande iaf) är, om man inte kommer ifrån indien?! Nåja.


Kommentarer
Postat av: Eemelie

Skönt att det går bra:) lite lättare att hantera stressen då lite kanske? :) <3

2011-09-25 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback